יום חמישי, 7 בפברואר 2013

אתר הטוב ביותר להזמנת מלונות מומלצים ב-קטמאנדו, נפאל

קטמאנדו, נפאל

קטמאנדו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקטמאנדו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 8 מתוך 8

Machan Wildlife Resort Kathmandu

בסביבת Machan Wildlife Resort Kathmandu תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. באזור בו ממוקם כפר הנופש תמצאו מגוון פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Pashupatinath Temple במרחק של 10 דקות נסיעה.


Woodlands Dynasty Plaza

Woodlands Dynasty Plaza נמצא באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קטמאנדו.

המלון יושב במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה טריבהובאן (KTM). במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצאים Kathmandu Valley וDharahara.


Hotel Mt. Fuji Kathmandu

Z Street, Thamel, קטמאנדו, נפאל

Hotel Mt. Fuji Kathmandu נמצא באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קטמאנדו.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Tribhuvan University וPashupatinath Temple. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Kathmandu Valley וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Dasarath Rangasala Stadium וDharahara.


Hotel Classic Kathmandu

המלון הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל Dharahara. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קטמאנדו.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Pashupatinath Temple וTribhuvan University. Dasarath Rangasala Stadium נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.


Durbar Hotel

Durbar Marg, קטמאנדו, נפאל

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. Kathmandu Valley וDharahara נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.



View Larger Map

hotels-seeker.com , קטמאנדו בתי מלון, קטמאנדו, מלונות בקטמאנדו, קטמאנדו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקטמאנדו, קטמאנדו - ביקורות אורחים , קטמאנדו - תמונות של בתי מלון

קטמאנדו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kathmandu_8.htm
נפאל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Nepal.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה